Wzmocnij swoje pływanie, szczególnie teraz

Miejmy nadzieję, że twój suchy styczeń był mokry i udaje ci się regularnie uderzać w basen. Gratulujemy kontynuacji! Powiedziałbym, że ciężka praca się skończyła, ale teraz wyzwanie zaczyna się, gdy przechodzisz z pływania od hobby do przyzwyczajenia i wzmacniasz swój styl, aby zacząć skracać sekundy swoich czasów okrążeń.

Ten poręczny mały przewodnik omówi każdy ruch i podkreśli fizyczne korzyści, jakie regularne pływanie może mieć dla twojego ciała.

STYL KLASYCZNY

Styl klasyczny jest świetny dla każdego początkującego, ponieważ jest łatwy dla ciała. Nie musisz wysilać się, aby znaleźć tempo, które Ci odpowiada i pływać nieprzerwanie na dłuższych dystansach. To sprawia, że ​​jest to świetny trening sercowo-naczyniowy, pomagający wzmocnić serce i płuca, jednocześnie wzmacniając uda, górną część pleców, klatkę piersiową, triceps, ścięgna podkolanowe i dolne nogi.

STYL GRZBIETOWY

Styl grzbietowy jest doskonały do ​​poprawy postawy i ujędrnienia wszystkich ważnych obszarów, w których można popisywać się letnim kostiumem kąpielowym. Będziesz wyglądać na wyższego i mniej zgarbionego, wzmacniając brzuch, nogi, ramiona, ramiona i pośladki. Doskonale nadaje się również do poprawy elastyczności (szczególnie w biodrach), co sprawia, że ​​jest koniecznością, jeśli stoisz za biurkiem osiem godzin dziennie.

FREESTYLE

Ten jest dla maniaków prędkości. Jest to łatwe, ale trudne do opanowania. Ponownie, zobaczysz korzyści na całej planszy, gdy twój brzuch, pośladki i ramiona będą odczuwać to najbardziej. Pomoże również wzmocnić mięśnie pleców i sprawi, że poczujesz się silny i gibki po długich dniach w biurze.

MOTYL

Zdecydowanie nie dla początkujących! Trudno się go nauczyć, ale nagrody sprawiają, że warto spróbować. Jest to najskuteczniejszy ruch w ujędrnianiu i budowaniu mięśni oraz zapewnia znaczną poprawę układu sercowo-naczyniowego. Głównymi obszarami docelowymi są mięśnie klatki piersiowej, brzucha, tricepsa, bicepsa i pleców, z których wszystkie zostaną wzmocnione i wzmocnione. Szybki wybuch rozciąga również twoje ciało, dodając trochę elastyczności i gibkości do rutyny. Maksymalny wysiłek, maksymalna nagroda.

Więc masz to, nasz przewodnik po podstawowych stylach pływania. Jeśli nie czujesz się gotowy, aby je podjąć, sprawdź nasze pomoce treningowe, które zapewnią Ci pewność, że opanujesz każdy ruch. Alternatywnie, jeśli okrążenia regulaminowe zaczynają przyprawiać Cię o zawroty głowy, zapoznaj się z naszym przewodnikiem „ Włącz pływanie ”.

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Recent Posts
About

Pellentesque id velit ut ligula maximus gravida venenatis in turpis. In eu lacinia libero. Aenean nec aliquet dui. Sed tristique convallis sapien, semper porttitor mauris scelerisque et. 

Recent Projects
Newsletter
Subscribe for our monthly newsletter to stay updated